آغاز ثبت نام طرح بینش مطهر به همت کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم تبریز
آغاز ثبت نام طرح بينش مطهر به همت کانون فرهنگي هنري حضرت ابراهيم تبريز

آغاز ثبت نام طرح بینش مطهر به همت کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم تبریز

ششمين دوره تربيت مربي و مدرس کشوري با عنوان «بينش مطهر» با محوريت اجرايي کانون تخصصي فرهنگي هنري حضرت ابراهيم در تبريز برگزار مي شود.
شناسه خبر : 20368 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۳:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مجید سوار، مسئول دبیرخانه بینش مطهر استان آذربایجان شرقی از آغاز ثبت نام ششمین دوره تربیت مربی و مدرس کشوری با عنوان «بینش مطهر» و با محوریت آثار شهید مطهری با همکاری دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه های علمیه در تبریز خبر داد.

وی با بیان این مطلب که همه اقشار مردم با مدرک دیپلم به بالاتر می توانند در این دوره آموزشی حضور داشته باشند افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش بصورت مجازی خواهد بود.

سوار افزود: کلاس‌های بینش مطهر به محض تکمیل ظرفیت آغاز می‌شود و در ۱۱ مرحله ادامه دارد و در پایان دوره گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

مدیر استانی ششمین دوره طرح بینش مطهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و تاکید ایشان به مبانی شهید مطهری خاطرنشان کرد: بینش مطهر به عنوان تنها موسسه تخصصی استان در حوزه مبانی فکری شهید مطهری فعالیت می‌کند.

سوار در انتها بیان کرد: اندیشه جویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی تربیت مربی و مدرس کشوری بینش مطهر دریافت می کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: محوریت آموزش ششمین دوره تربیت مدرس، آثار استاد شهید مرتضی مطهری است و تلاش شده تا افکار، عقاید و بینش ایشان در خصوص موضوعات مختلف در این دوره تدریس و موجب بسط و گسترش آن در جامعه شود.

گفتنی است این دوره در سطح کشوری برگزار می شود و علاقمندان به ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت Bineshemotahar.ir ثبت نام خود را قطعی کنند.