تجلیل از خانواده شهید «قاسمپور» در سیس
تجليل از خانواده شهيد «قاسمپور» در سيس
در قالب طرح سه شنبه های تکریم؛

تجلیل از خانواده شهید «قاسمپور» در سیس

کانون فرهنگي هنري الغدير مسجد جامع شهر سيس، برنامه "سه شنبه هاي تکريم" را در طرح ملي «ايران قوي» با حضور در منزل شهيد والامقام «قاسمپور سيس» برگزار کرد.
شناسه خبر : 20840 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، موسی قیاسی از اجرای طرح ملی «ایران قوی» در شهر سیس خبر داد و اظهار داشت: «سه شنبه های تکریم» عنوان برنامه ای است که در قالب طرح ملی «ایران قوی» به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر، پایگاه شهید قاضی و حوزه مقاومت شهید چمران با دیدار و تجلیل از خانواده شهید والامقام «قاسمپور سیس» برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس گفت: در این دیدار سرگرد صبوحی؛ فرمانده حوزه مقاومت شهید چمران، حجت الاسلام ارشدی روحانی شهر، شکوری مسئول برنامه های کانون الغدیر، خانی شهردار سابق، جمالی فرمانده پایگاه شهید قاضی، مافی روابط عمومی و بهزاد خبرنگار شهر سیس، نیز حضور داشتند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید چمران در این دیدار گفت: از مواردی که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده و از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین از شاخص های اصلی سبک زندگی اسلامی می باشد، احترام و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کرده اند، افزود: خانواده شهدا بی شک همان راه پدران، همسران و فرزندان خود را ادامه خواهند داد و برای جامعه الگو و الهام بخش خواهند بود.

بنابر این گزارش، در پایان این دیدار به رسم احترام و یادبود و همچنین برای ارج نهادن به صبر، ایثارگری و استقامت خانواده شهید، از مادر بزرگوار شهید تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، شهید قاسمپور سیس در سال ۱۳۶۶، در عملیات حاج عمران و در حالی که تنها ۲۱ سال سن داشت؛به درجه رفیع شهادت نائل آمد.