دیدار اعضای کانون خاتم الانبیا با نخستین امام جمعه باسمنج
ديدار اعضاي کانون خاتم الانبيا با نخستين امام جمعه باسمنج

دیدار اعضای کانون خاتم الانبیا با نخستین امام جمعه باسمنج

اعضاي کانون فرهنگي هنري خاتم الانبياء مسجد امام زمان روستاي بيرق با همراهي مسئول دانش آموزي بنياد انديشه هاي انقلاب اسلامي استان با نخستين امام جمعه شهر باسمنج ديدار کردند.
شناسه خبر : 20841 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسن ساقی از دیدار اعضای کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء بیرق با اولین امام جمعه باسمنج در اجرای طرح ملی «ایران قوی» خبر داد و گفت: جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری با همراهی حسین پور مسئول دانش آموزی بنیاد اندیشه های انقلاب اسلامی استان  در راستای خیر مقدم گویی به میمنت انتخاب اولین امام جمعه منطقه و ارائه گزارش فعالیت های دارالقرآن و کانون فرهنگی خاتم الانبیاء بیرق با امام جمعه دیدار کردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء مسجد امام زمان روستای بیرق افزود: مسئول دانش آموزی بنیاد اندیشه های انقلاب اسلامی استان در این دیدار به معرفی روستا و کانون فرهنگی هنری پرداخت و در ادامه گزارشی از فعالیت های دارالقرآن و کانون فرهنگی هنری توسط مدیر مسئول کانون به صورت گزارش و کلیپ ارائه شد.

حجت الاسلام احمدی، اولین امام جمعه باسمنج نیز در این دیدار با بیان این که از ویژگی های خاص بیرقی ها، عاشق اهل بیت و قرآنی بودن آن ها باعث می شود که شامل لطف الهی شوند؛ گفت: این مجموعه لطف الهی و نظر خاص خدا بر روستای بیرق می باشد.ترکیب قرآن و عترت باعث پیشرفت هرجامعه می شود که در این منطقه نیز دیده می شود.

وی افزود: این حرکت بزرگ شما نشان داد که تفکر انقلابی هنوز زنده است و یکی از تاکید های رهبری که وحدت حوزه و دانشگاه می باشد در این مجموعه دیده می شود.