مشارکت ادارات ارشاد شهرستانی در رویداد فهما ارزشمند است
مشارکت ادارات ارشاد شهرستاني در رويداد فهما ارزشمند است
رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری فهما:

مشارکت ادارات ارشاد شهرستانی در رویداد فهما ارزشمند است

براتي خواستار بهره مندي از ظرفيت ادارات ارشاد شهرستاني در تسهيل امور مربوط به صدور مجوز و ثبت فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شد.
شناسه خبر : 20956 تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز در جریان سفر به تبریز با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

«حسین براتی» در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مروم دگتر محمدپور؛ مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: نگاه دلسوزانه و پیگیری ارزشمند برای ارتقای نقش و جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد نشان از عمق تعلق خاطر آن مرحوم نسبت به مفاهیم دینی و مذهبی داشته است.

رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دومین رویداد ملی فهما با عنوان ایران قوی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت گسترده و بالای استان آذربایجان شرقی انتظار می رود فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در سامانه بچه های مسجد فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی خواستار بهره مندی از ظرفیت ادارات ارشاد شهرستانی در تسهیل امور مربوط به صدور مجوز و ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شد و گفت: رویداد ملی فهما امسال با سال گذشته تفاوت هایی دارد که آمارها و ارقام نشان از میزان فعالیت هر استان، شهرستان و کانون خواهد بود.

براتی همچنین با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر استان های کشور یادآور شد: نمایندگان ولی فقیه در هر استان ریاست شورا را بر عهده دارند که انتظار داریم جلسات به صورت منظم مطابق اساسنامه ستاد برگزار شود.