تنوع و گستردگی فعالیت کانون های مساجد قابل توجه است
تنوع و گستردگي فعاليت کانون هاي مساجد قابل توجه است
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

تنوع و گستردگی فعالیت کانون های مساجد قابل توجه است

پيروزمنش گفت: زيست بوم بچه هاي مسجد بستري مناسب براي نقش آفريني اعضاي کانون هاي مساجد در فضاي مجازي شده است.
شناسه خبر : 20958 تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما»  از استان آذربایجان شرقی، علی پیروزمنش امروز در دیدار رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور یاد و خاطره مرحوم دکتر محمد محمدپور؛ مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد  اسلامی را گرامیداشت.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: پیگیری مستمر امور، خلاقیت، جذب اعتبارات ملی و استانی، نقدپذیری، روحیه جهادی در کار، تعهد و اشرافیت در حوزه کاری از جمله ویژگی های مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب را به حوزه فرهنگ، هنر و رسانه وارد کرده است، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز از این مسأله مستثنی نیستند، اما زیست بوم بچه های مسجد بستری مناسب برای نقش آفرینی اعضای کانون های مساجد در فضای مجازی شده است.

پیروزمنش تنوع و گستردگی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان را یادآور شد و گفت: اعتقاد داریم نیروهای افتخاری، هنرمند و خلاق کانون های مساجد در این شرایط نیز می توانند در تولیدات هنری و جریان سازی فرهنگی نقش آفرین باشند.

همچنین «محمد هادی نیا» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از آخرین وضعیت کانون های مساجد استان و روند اجرای رویداد ملی ایران قوی (فهما 2) پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده و با لحاظ تجربه رویداد ملی فهما یک در سال گذشته اهتمام جدی بر پیگیری تمام فرآیندهای تعریف شده در سامانه بچه های مسجد داریم و در این راستا صدور مجوز الکترونیکی و ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری در دوران شیوع کرونا بی وقفه پیگیری می شود.

هادی نیا نقش پشتیبانی و تجهیزاتی در موفقیت و همراهی کانون ها را یادآور شد و گفت: درخواست حمایت های استانی و کشوری از سرپرست محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد فهما کشور داریم.