کانون عروة الوثقی خداآفرین از حافظان قرآن تجلیل کرد
کانون عروة الوثقي خداآفرين از حافظان قرآن تجليل کرد

کانون عروة الوثقی خداآفرین از حافظان قرآن تجلیل کرد

کانون فرهنگي هنري عروة الوثقي مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خداآفرين با حضور امام جمعه شهرستان کليبر از حافظان قرآن کانوني تجليل کرد.
شناسه خبر : 20959 تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما»  از استان آذربایجان شرقی، جعفر شریف پور از برگزاری مراسم تجلیل از حافظان قرآن اعضای کانون و مسجد در قالب طرح ملی «ایران قوی» در خداآفرین خبر داد و گفت: هر چقدر انس ما با قرآن بیشتر باشد و فرزندان خود را با آموزه‌های دینی و قرآنی تربیت کنیم به سعادت نزدیک‌تر می‌شویم؛ قرآن منظومه بزرگ زندگی است و جامعه هر قدر به این کتاب الهی نزدیک تر شود؛ به سمت اخلاق می‌رود و آسیب‌ها کمتر می‌شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عروة الوثقی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خداآفرین افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، در کشوری که بر اساس اسلام اداره می‌شود همه مردم باید قادر به خواندن قرآن کریم باشند.

وی به اهمیت تجلیل از فعالان قرآنی به عنوان یک ضرورت در منطقه پرداخت و افزود: باید انس و الفت نسل جوان روز به روز با کلام وحی بیشتر شود.

به گفته وی در این مراسم که حجت الاسلام متقی فر امام جمعه کلیبر، روحانیون مستقر خمارلو، لاریجان و محمودآباد نیز حضور داشتند از ۳ قاری و حافظ قرآن کریم منطقه تجلیل شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عروة الوثقی، توسعه فعالیت‌های قرآنی، تشویق حافظان قرآن و ایجاد نشاط معنوی در سطح منطقه را از جمله اهداف اجرای این برنامه در رواق همدلی در طرح ملی «ایران قوی» برشمرد.