یلدای زینبی به همت کانون الغدیر در بستان آباد
يلداي زينبي به همت کانون الغدير در بستان آباد

یلدای زینبی به همت کانون الغدیر در بستان آباد

کانون فرهنگي هنري الغدير مسجد اميرالمومنين بستان آباد، ۳۵ بسته معيشتي و يلدايي ميان خانوارهاي کم بضاعت و آسيب ديده از بيماري کرونا همزمان با ولادت حضرت زينب(س) توزيع کرد.
شناسه خبر : 21119 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، «کاظم رضایی» ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: ۳۵ بسته معیشتی و یلدایی به خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در منطقه اهدا شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد امیرالمومنین بستان آباد گفت: زندگی اجتماعی اصولاً چیزی جز ارائه خدمات متقابل بین گروه های متفاوت جامعه نیست. هر چه ارتباط بین انسان ها بیشتر و گسترده ‏تر و نزدیک تر شود، زمینه خدمات بهتر و بیشتری پدید می ‏آید که صداقت و دقت و نظم بهتر و افزون‏ تری را ایجاب می کند و تأمین هرکدام از نیازهای واقعی و فطری انسان ها ‏خدمت است.

رضایی افزود: بسیاری از خانواده ها به دلیل شیوع بیماری کرونا با آسیب هایی مواجه شدند به همین منظور کانون فرهنگی هنری از همان ایام شیوع این بیماری به میدان آمد و در جهت خدمت رسانی تلاش کرد.

وی اقلام اهدایی را شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی،بسته حبوبات، بسته میوه، پشمک و... به ارزش هربسته ۷۵۰ هزار تومان برشمرد و افزود: در این مرحله از توزیع بسته ها بالغ بر ۲۶ میلیون تومان از محل کمک های خیرین هزینه شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تشکر و تجلیل صمیمانه ازخیرین،فعالان کانون،مسجد،پایگاه،نمازگزاران،خاطرنشان کرد: با کمک خیرین در تلاش هستیم در مراحل بعدی توزیع تعداد خانوارهای بیشتری را یاری رسانی کنیم.