قدردانی کانون مشکات مراغه از خدمات مرکز بهداشت
قدرداني کانون مشکات مراغه از خدمات مرکز بهداشت

قدردانی کانون مشکات مراغه از خدمات مرکز بهداشت

به مناسبت فرا رسيدن روز پرستار اعضاي کانون مشکات روستاي قرطاول مراغه در قالب طرح ملي « ايران قوي» به منظور قدرداني از زحمات مدافعان سلامت، با کارکنان مرکز بهداشت روستا ديدار کردند.
شناسه خبر : 21124 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از آذربایجان شرقی، خدیجه رزمی از دیدار و تجلیل از مدافعان سلامت روستای قرطاول مراغه با مشارکت کانون خدمت رضوی مسجد امام زمان(عج)، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مراغه، مسئول پایگاه کوثر و دهیار روستا به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان (عج) روستای قرطاول مراغه گفت: بیماری کرونا روزهای سختی را برای پرستاران و کادر درمانی ایجاد کرده است و باید از ایثار و فداکاری این عزیزان به خوبی تجلیل شود که به دلیل شیوع این بیماری با حضور محدودی از افراد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

رزمی با تقدیر از زحمات مدافعان سلامت، کادر پزشکی و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا در طول یک سال گذشته، افزود: سپاسگزار این جهاد معنوی پرستاران در زمینه مهار بیماری کرونا هستیم و باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی قدردان این زحمات باشیم.

 وی یادآور شد: طبق منویات مقام معظم رهبری «پرستاران عزيز حقيقتا فرشتگان رحمت براى همه افراد بيمار و بيماردار جامعه محسوب مى‏ شوند.» از جایگاه رفیع این قشر تلاشگر باید تقدیر و تشکر کرد.

 مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تجلیل و قدردانی از فعالان کانون،مسجد،پایگاه، خاطرنشان کرد: بهترین هدیه برای کادر درمان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است تا شاهد کاهش شیوع بیماری در سطح جامعه باشیم.