همت کانون الغدیر سیس در رواق همدلی طرح ملی ایران قوی
همت کانون الغدير سيس در رواق همدلي طرح ملي ايران قوي

همت کانون الغدیر سیس در رواق همدلی طرح ملی ایران قوی

اعضاي کانون فرهنگي هنري، حوزه و پايگاه مقاومت بسيج مسجد جامع شهر سيس، به مناسبت ولادت حضرت زينب (س) طرح شهيد سردار سليماني را با توزيع ۱۸۰ بسته اجرا کردند.
شناسه خبر : 21272 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، موسی قیاسی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: طرح شهید سپهبد سردار سلیمانی به مناسبت یلدای زینبی با تهیه و توزیع ۱۸۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر و با مشارکت مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) و حوزه مقاومت شهید چمران سیس اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس گفت: درک و احساس حضور خداوند در محدوده زندگی انسان، سازنده اندیشه سبز و پاکی است که انجام عمل صالح و تقید به خدمت رسانی را به همراه دارد. ایمان به خداوند آدمی را متصف به اوصاف الهی می گرداند؛ در نتیجه، معرفت و اتصاف بنده به اوصاف الهی، زندگی را شکوفا و سازنده در جهت محبت و خدمت به دیگران می نماید.

 

قیاسی افزود: در همین راستا با اهتمام فعالان کانون، مسجد و پایگاه طرح شهید سپهبد سردار سلیمانی با تهیه و توزیع ۱۸۰بسته معیشتی در بین خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا در منطقه با حفظ حرمت و کرامت انسانی شبانه اجرایی شد.

 

وی اقلام اهدایی را شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و... به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در پنجمین مرحله از توزیع این بسته ها مبلغ ۵۴  میلیون تومان از محل کمک های خیرین هزینه شده است. 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیرضمن تجلیل و قدردانی از خیرین، فعالان کانون، مسجد، پایگاه، مرکز نیکوکاری امام رضا(ع)، حوزه مقاومت شهید چمران سیس که این امر مهم را میسر می سازند،خاطرنشان کرد: با کمک خیرین جهت ارائه خدمت اجتماعی و با استفاده از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی مسجد و کانون، برای کمک به محرومین منطقه فعالیت های خود را افزایش خواهیم داد.