همدلی اعضای کانون نبی اکرم تبریز در رسیدگی به نیازمندان
همدلي اعضاي کانون نبي اکرم تبريز در رسيدگي به نيازمندان

همدلی اعضای کانون نبی اکرم تبریز در رسیدگی به نیازمندان

اعضاي کانون فرهنگي هنري مسجد نبي اکرم (ص) تبريز دهمين مرحله توزيع بسته هاي مهرباني خود را دررواق همدلي طرح ملي «ايران قوي» با تهيه ۱۵۰بسته معيشتي اجرايي کردند.
شناسه خبر : 21376 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما»  از استان آذربایجان شرقی، صالح رسولی از اجرای مرحله دهم کمک های مومنانه در قالب طرح ملی «ایران قوی» هیئت روضة العباس(ع) و کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز با تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته مهربانی خبرداد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز گفت: اسلام، که همواره می کوشد روح هم بستگی را در میان پیروان خود ایجاد کند و اجتماع سالمی را به وجود آورد، به این موضوع بسیار توجه کرده تا آنجا که برآوردن حقوق مردم را هم پایه ادای حق خداوند به حساب آورده است.

رسولی افزود: با توجه به مشکلات کسب و کار و معیشتی این روزها که منجر به ضعف اقتصادی خانوارهای کم درآمد و بی‌ بضاعت و همچنین ضعیف ‌تر شدن‌ آنها شده است به همت فعالان کانون و مسجد و با کمک و مساعدت افراد نیکوکار و خیر اقدام به تهیه بسته‌های حمایتی شده است و این اقلام شبانه و با حفظ احترام بین خانواده‌های آبرومند توزیع شد.

وی با بیان اینکه براساس احادیث و روایات احسان،نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و رفع نیاز آنها از برترین حسنات بیان شده، اظهارکرد: مرحله دهم توزیع بسته های مهربانی  با تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی برای اقشار نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در راستای طرح ملی «ایران قوی» اجرایی شد.

رسولی  اقلام بسته های اهدایی راشامل برنج، روغن، رب، ماکارونی،سویا، مرغ، چای، قند،بسته میوه، پشمک و...به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزارتومان تومان برشمرد و افزود: در این مرحله از توزیع ۶۰ میلیون تومان ازمحل کمک های خیرین و اهالی منطقه هزینه شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز ضمن تجلیل و قدردانی از تمامی خیرین،فعالان کانون،مسجد،پایگاه،هیئت،خاطرنشان کرد:در تلاش هستیم با کمک خیرین در روزهای آینده و همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) تعداد بیشتری از خانواده های محروم را یاری رسانی کنیم.