اهدای ۱۶ کارت هدیه به نیازمندان شهرستان مراغه
اهداي ۱۶ کارت هديه به نيازمندان شهرستان مراغه

اهدای ۱۶ کارت هدیه به نیازمندان شهرستان مراغه

اعضاي کانون فرهنگي هنري مشکات مسجد امام زمان(عج) روستاي قرطاول با همکاري خيرين و مشارکت آستان قدس رضوي شهرستان مراغه ۱۶ کارت هديه ميان نيتازمندان توزيع کردند.
شناسه خبر : 21426 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، خدیجه رزمی از اهدای ۱۶ کارت هدیه با مشارکت آستان قدس رضوی شهرستان مراغه به خانواده های دارای دانش آموز و بی سرپرست خبر داد و گفت: تامین مایحتاج نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا از دغدغه‌های فعالان کانون و مسجد است و این مهم با همت و همکاری خیرین و نیکوکاران میسر می‌شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان (عج) روستای قرطاول مراغه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و آسیب شیوع بیماری کرونا بر کسب و کارها، تامین نیاز‌های خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند در قالب توزیع بسته‌های موادغذایی، بهداشتی و اهدای کمک‌های نقدی وغیر نقدی ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه فعالان کانون و مسجد به فرمایش مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان لبیک گفته و با کمک هایشان صحنه های زیبایی از کمک به همنوعان را خلق کردند، افزود: اعضای کانون مشکات ۱۶کارت هدیه ۴۵۰ هزار تومانی در مجموع بالغ بر ۷ میلیون تومان با مشارکت آستان قدس رضوی مراغه و خیرین و هیئت امناء مسجد تهیه و به نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا اهدا کردند تا از این طریق لبخند رضایت و شادمانی بر لبان اقشار کم درآمد و بی بضاعت بنشیند.

 

رزمی اظهارکرد: این طرح با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری به منظور حمایت از خانواده های نیازمند و بی بضاعت آسیب دیده از بیماری کرونا و در راستای طرح ملی «ایران قوی» در جهت حمایت از نیازمندان انجام شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان (عج) روستای قرطاول مراغه ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه ازخیرین،هیئت امناء مسجد،فعالان کانون که این امر مهم با همکاری و کمک آنان میسر می شود،خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و حمایت خیرین بتوانیم خدمت به اقشار کم درآمد و تامین نیاز‌های ضروری زندگی آنها را ادامه دهیم.