انتشار ۳۳ عنوان کتاب با نویسندگی مدیرمسئول کانون سیداالشهدا(ع) اهر
انتشار ۳۳ عنوان کتاب با نويسندگي مديرمسئول کانون سيداالشهدا(ع) اهر

انتشار ۳۳ عنوان کتاب با نویسندگی مدیرمسئول کانون سیداالشهدا(ع) اهر

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري سيدالشهدا شهرستان اهر ۳۳ کتاب در موضوعات مختلف نماز،دفاع مقدس و سبک زندگي منتشر کرده است.
شناسه خبر : 21444 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۰:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدعلی‌نقی آل محمد از انتشار سی و سومین اثر خود با نام «ملیحه از مددجویی تا...» خبر داد و گفت: این کتاب در هزار جلد و بهای ۲۷ هزار تومان، در ۱۰۶صفحه از سوی انتشارات شمیسا در سال جاری منتشر شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا اهر گفت: قلم و نویسندگی آن چنان اهمیت و ارزشی دارد که خداوند متعال بدان سوگند می خورد و آن را غیرمستقیم و مستقیم  می ستاید و ما را به ارزش آن توجه می دهد. همچنان که در نخستین پیام آسمانی بشرها را به اهمیت قرائت و علم و دانستن متوجه می کند.

 

آل محمد با بیان این‌که توجه خاص دین مبین اسلام به قلم و تعلم دانش که مایه روشنی و نور و سعادت است، افزود: این نوشته، داستان یک خانم موفق که به همت اعتماد به نفس و عزت نفس خود از مددجویی تا کارآفرینی پیش رفته به نگارش درآمده و در آن، راه های مختلف دستیابی انسان به کامیابی حقیقی تبیین شده است.

 

وی افزود: در آیین تجلیل از نویسندگان و پژوهشگران در حوزه های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سبک زندگی اسلامی که در سالن علامه محمد تقی جعفری اداره تبلیغات اسلامی با حضور مسؤولان استانی و شهرستان اهر برگزار شد، از تازه ترین اثر بنده رونمایی شد.