مشارکت فعال کانون شهید بیضایی در طرح ملی «ایران قوی»
مشارکت فعال کانون شهيد بيضايي در طرح ملي «ايران قوي»

مشارکت فعال کانون شهید بیضایی در طرح ملی «ایران قوی»

کانون فرهنگي هنري شهيد بيضايي مسجد قلعه بيگي تبريز، در قالب طرح ملي ايران قوي ۱۴۰۰ پرس غذاي گرم در مناطق محروم و نيازمند شهر توزيع شد.
شناسه خبر : 21448 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهدی پتکچی از پخت و توزیع ۱۴۰۰ پرس غذای گرم و توزیع آن در مناطق محروم و نیازمند درقالب طرح ملی« ایران قوی» خبر داد و گفت: با توجه به آیه ۱۹ سوره مبارکه ذاریات، اطعام از مصادیق انفاق و احسان است.اسلام برای حفظ حرمت انسان ها و ایجاد تعادل اقتصادی در جامعه، صاحبان ثروت را ملزم کرده که بخشی از اموال خود را برای تأمین هزینه زندگی و رفع‌گرسنگی نیازمندان اختصاص دهند.

 

پتکچی افزود: جوانان آینده نگر کانون و مسجد و پایگاه، در لبیک به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص یاری رساندن به محرومان، اقدام به پخت و توزیع ۱۴۰۰ پرس غذای گرم با هزینه ۱۴ میلیون تومان کردند.

وی تاکید کرد: تمامی مراحل تهیه و طبخ و توزیع غذا بارعایت کامل موارد بهداشتی انجام و توسط اعضای کانون در درب منازل این عزیزان با حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

 

پتکچی توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، ضدعفونی و سم پاشی معابر و مغازه های اطراف بازار و سه راه امین و سرویس های بهداشتی در چند مرحله و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی جهت فاصله گذاری و حفظ پروتکل های بهداشتی و کدرهگیری فعالیت های اصناف اطراف مسجد در ایام محدودیت های کرونایی را از دیگر اقدامات فعالان  کانون فرهنگی هنری و پایگاه شهید سردار سلیمانی مسجد عنوان کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید بیضایی مسجد قلعه بیگی تبریز ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از آنان که با دل پرمحبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند،خاطرنشان کرد: با کمک خیرین، فعالان کانون،مسجد، پایگاه، توزیع بسته های غذای گرم، اقلام معیشتی با هدف کمک به خانواده های نیازمند تا پایان یافتن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.