اقدام خیریه عضو کانون الغدیر سیس در تجهیز کانون
اقدام خيريه عضو کانون الغدير سيس در تجهيز کانون

اقدام خیریه عضو کانون الغدیر سیس در تجهیز کانون

يک عضو کانون هزينه هاي مراسم هفتم و چهلم مادر مرحومش را صرف خريد رادياتورهاي طبقه همکف مجتمع ۴ طبقه قرآني، فرهنگي، آموزشي و هنري الغدير کرد.
شناسه خبر : 21673 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، موسی قیاسی از اختصاص هزینه مراسم هفتم و چهلم مرحومه حاجیه خانم عالیه مددی در قالب ایثار اجتماعی و فرهنگی برای امور خیریه خبر داد و گفت: خیرات تاثیرات دنیوی و اخروی فراوانی دارد به گونه ای فردی که قدم خیری برای اموات بر می ‌دارد، برای او قدم خیر برداشته می‌شود. روایات متعددی اشاره کرده است که اگر فردی در دنیا برای گذشتگان خود خیرات کند، لطف و رحمت الهی شامل حال او می ‌شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس با بیان اینکه با یک تصمیم درست می توان هزینه ها را به خوبی مدیریت کرد و برای فرد متوفی احسانی ماندگار برای آخرت فرستاد، افزود: حرکت فرهنگی قابل تحسینی که از سوی خانواده مرحومه حاجیه خانم مددی اتفاق افتاد، این بود که هزینه های مراسم هفتم و چهلم مادر مرحومشان را صرف خرید رادیاتورهای طبقه همکف مجتمع ۴ طبقه قرآنی، فرهنگی، آموزشی و هنری الغدیر کردند.  

وی ضمن ارج نهادن به این اقدام نیکو و تسلیت و قدردانی از خانواده مرحومه مددی، خاطرنشان کرد: برای این عزیز از دست رفته آمرزش و غفران الهی را آرزو می نماییم و امید است این حرکت، الگویی در جهت فرهنگ سازی و اعتلای فرهنگی شهرمان در راستای صرف چنین هزینه هایی در مسیر به جا، درست و خداپسندانه باشد.