نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کانون امام حسین تبریز
نخستين سالگرد شهادت سردار سليماني در کانون امام حسين تبريز

نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کانون امام حسین تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري و پايگاه مقاومت بسيج مسجد امام حسين(ع) قم تپه تبريز نخستين سالگرد شهادت سردار سليماني را گرامي داشتند.
شناسه خبر : 21870 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، حسن سبب کار ضمن تسلیت ایام فاطمیه، از برگزاری مراسم یادبود برای نخستین سالگرد سردار شهادت حاج قاسم سلیمانی در منطقه قم تپه تبریز خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی به همت کانون و پایگاه بسیج مقاومت مسجد و با حضور اقشار مختلف منطقه و نمازگزاران برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) قم تپه تبریز با بیان اینکه مکتب سلیمانی، مکتبی جریان ساز و بزرگ است که می‌تواند هر یک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند، افزود: واقعیت آن است که هر گاه انسان از مدار فردیت خارج شود و سعه وجودی‌اش به اندازه‌ای گسترش یابد که بر نفوس انسان‌ها تأثیری قابل توجه در مسیر کمال بگذارد، در واقع به یک مکتب تبدیل شده است. سردار عزیز دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی،اینگونه بود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با ایام فاطمیه این برنامه برگزار شد، خاطرنشان کرد: مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دراین مراسم به نوحه خوانی و مدیحه سرایی در وصف بانوی دوعالم پرداختند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری با این عنوان که احسان و اطعام در مناسبت های مذهبی همواره مورد سفارش و تاکید اهل بیت (ع) بوده است، اظهار کرد: ۱۰۰ پرس غذای گرم به همت فعالان طیخ و توزیع آن درقالب احسان فاطمی انجام شد.

سبب کار اجرای برنامه بصیرت و میثاق با ولایت به مناسبت ۹دی، اجرای گروه سرود کانون، ماشین نویسی و تزئین بیرون محوطه مسجد و داخل، پخش عکس های سردار شهید به ماشین ها و رهگذران را از دیگربرنامه های اجرایی فعالان کانون و پایگاه برشمرد. 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) قم تپه تبریز ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیرین، تلاشگران کانون، مسجد، پایگاه،خاطرنشان کرد:در تلاش هستیم با کمک خیرین برای سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) تعداد بیشتری ازخانوارهای محروم را یاری رسانی کنیم.