اجرای خیابانی گروه سرود ولایت کانون شهید بیضایی تبریز
اجراي خياباني گروه سرود ولايت کانون شهيد بيضايي تبريز

اجرای خیابانی گروه سرود ولایت کانون شهید بیضایی تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري و پايگاه مقاومت بسيج مسجد امام حسين(ع) قم تپه تبريز نخستين سالگرد شهادت سردار سليماني را گرامي داشتند.
شناسه خبر : 21878 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهدی پتکچی با اشاره به فعالیت های گروه سرود ولایت کانون اظهار کرد: تهیه، تولید و اجرای سرودهای مختلف فرهنگی به عنوان مهمترین اقدام این گروه سرود است که مورد توجه عموم مردم نیز قرار گرفته است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید بیضایی مسجد قلعه بیگی تبریزگفت: هم زمان با اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گروه سرود ولایت کانون فرهنگی هنری و پایگاه سردار شهید سلیمانی،اقدام به اجرای زنده و خیابانی سرود در مناطق مختلف شهرتبریز اعم از میدان ساعت، میدان نماز، ارک و جلوی مصلای حضرت امام خمینی (ره) کرد.

پتکچی با اشاره به این مطلب که ما می‌توانیم مفاهیم ارزشمند دینی، فرهنگی و مذهبی را با سرود و آهنگ‌های ارزشمند در جامعه رواج دهیم؛ افزود: با تهیه محتوای مناسب و اجرا در مکان های مختلف شاهد رشد کمی و کیفی گروه هستیم به نحوی که استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان را شاهد بوده ایم.

وی با تأکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص سرود به عنوان یک شعر تأثیر گذار در میان انواع گونه‌های شعری، اظهار کرد: درصد زیادی از اعضای جامعه علاقه‌‌مند به گوش کردن آهنگ و سرود ارزشی هستند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری با بیان اینکه ۹ نفر از نوجوانان تبریز هم‌ اکنون در گروه سرود ولایت فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت‌های هیئتی، مسائل تربیتی، اخلاقی، آموزشی و ورزشی به بحث سرود نیز می‌پردازیم و امیدواریم بزودی بتوانیم فعالیت‌های مربوط به ساخت کلیپ و نماهنگ را در داخل خود مجموعه انجام دهیم.