بصیرت فاطمی و مقاومت علوی در کانون اصحاب المهدی تبریز
بصيرت فاطمي و مقاومت علوي در کانون اصحاب المهدي تبريز

بصیرت فاطمی و مقاومت علوی در کانون اصحاب المهدی تبریز

قرارگاه فرهنگي جهادي جوانان حيدرکرار کانون اصحاب المهدي با مشارکت پايگاه بسيج مسجد حضرت علي اصغر منطقه مارالان تبريز، مراسم عزاداري ايام فاطميه و اولين سالگرد شهادت سيدالشهداي مقاومت حاج قاسم سليماني را برگزار کرد.
شناسه خبر : 21880 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، رضا عهدی، مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی جوانان حیدر کرار کانون اصحاب المهدی تبریز از برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه و سالروز شهادت سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی به همت قرارگاه فرهنگی جهادی جوانان حیدر کرار کانون اصحاب المهدی خبر داد و گفت: برنامه بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی با حضور دکتر علی قادری از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و جانشین سابق سپاه عاشورا و نمازگزاران و بسیجیان برگزار شد.

علی قادری در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: انسان مؤمن در مصائب و سختی‌ها، آرامش روانی دارد؛ زیرا از سویی خود را دارای تکیه‌گاهی محکم و پناهگاهی امن می‌داند و از این احساس، نیرو و نشاط می‌گیردچنین انسانی این سختى‌ها را زودگذر مى‏‌داند و در انتظار سعادت حتمى و جاودانى به‏ سر می‌برد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه راز محبوبیت سردار سرافراز نیز در اخلاص اوست، افزود: سردار سلیمانی، نمونه عینی انسان مؤمن به خدا بود که تمام ویژگی‌های مؤمن را می‌توان در او یافت.

قادری گفت: داشتن زندگی هدفمند، خشوع در نماز، امانتدار، وفادار به پیمان، توکل به خدا، پناه دادن به دیگران و یاری کردن مردان خدا، پاکدستی و اطاعت از خدا و رسول و نپذیرفتن ولایت کافران، جهاد با مال و جان، در برابر کافران سخت و در برابر یکدیگر مهربان و حکم کردن به عدالت را می‌توان در جزء به جزء زندگی این شهید عزیز مشاهده کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به نوحه خوانی و مدیحه سرایی در وصف حضرت فاطمه زهرا(س) پرداختند.

همچنین اجرای برنامه بصیرت فاطمی و ولایتمداری به مناسبت ۹دی، پخش کلیپ و پذیرایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از دیگربرنامه های جنبی این مراسم بود.

بنابر این گزارش، قرار است در روز شهادت حضرت فاطمه(س) ۳۱۳ پرس غذای گرم به تعداد یاران امام زمان(عج)، در قالب احسان فاطمی به همت جوانان گروه حیدرکرار پخت و میان خانواده های محروم توزیع خواهد شد.