آغاز ششمین دوره طرح بینش مطهر در تبریز
آغاز ششمين دوره طرح بينش مطهر در تبريز

آغاز ششمین دوره طرح بینش مطهر در تبریز

جلسه افتتاحيه ششمين دوره طرح بينش مطهر با محوريت اجرايي کانون تخصصي فرهنگي هنري حضرت ابراهيم در تبريز برگزار شد.
شناسه خبر : 21925 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مجید سوار، از افتتاحیه ششمین دوره تربیت مربی و مدرس کشوری «بینش مطهر» با حضور مدیر بینش مطهر استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره تربیت مربی و مدرس کشوری با محوریت آثار استاد مطهری در تاریخ ۱۵ دی ، همزمان با ایام فاطمیه در حضور ۳۵ نفر از مخاطبان به صورت مجازی برگزار شد.

 

مدیر طرح بینش مطهر استان با بیان این مطلب که شهید مطهری، احیاگر تفکر دینی است و آثار شهید مطهری باعث احیا تفکر دینی می شود؛ افزود: به منظور آشنایی ابتدایی مخاطبین طرح با اهداف و ضرورت های طرح بینش مطهر و طی سخنانی به صورت مجازی حول محور آشنایی با چیستی، چرایی و چگونگی مطالعه آثار استاد شهید مطهری(ره)، آشنایی با سطوح مطالعاتی، آشنایی با زمان برگزاری کلاس های طول دوره برای هر اندیشه جو، دریافت تقویم اجرایی آموزشی و… انجام شد.

 

سوار عنوان کرد: کلاس های بینش مطهر،از روز چهارشنبه، ۹۹/۱۰/۲۴ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ توسط اساتید رضا زمانی، مجیدسوار، احمدذاکری از اساتید دانشگاهی و حوزوی و از اساتید بینش مطهر استان آذربایجان شرقی به صورت مجازی شروع خواهد شد.

 

وی با بيان اينكه پايه‌های انقلاب براساس انديشه و تفكر شهيد مطهری شكل گرفته است، اظهار كرد: امروز معيار فكری در نظام اسلامی انديشه‌های شهيد مطهری است، بايد ميزان آشنايی خود را با اين انديشه‌های والا سنجیده، افزايش داده و آن را در اختيار جوانان قرار دهيم.

 

مدیر بینش مطهر استان آذربایجان شرقی؛ با توجه به اینکه در ایام فاطمیه قرار داریم و کسی حقیقت حضرت فاطمه (س) را بخواهد، قابل درک نیست. ان شاالله با تمسک به حضرت زهرا(س) بتوانیم رنگ و بوی این بزرگواران را داشته باشیم تا مورد برکت قرار گیریم.