توزیع ۱۶۰بسته گوشت قربانی به همت کانون شهدای دستمالچی تبریز
توزيع ۱۶۰بسته گوشت قرباني به همت کانون شهداي دستمالچي تبريز
در قالب طرح ملی «ایران قوی»

توزیع ۱۶۰بسته گوشت قربانی به همت کانون شهدای دستمالچی تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز، يازدهمين مرحله از کمک هاي مومنانه خود را همزمان با نخستين سالگرد سردار رشيد اسلام حاج قاسم سليماني اجرايي کردند.
شناسه خبر : 22275 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، اصغر آقاجانی از اجرای یازدهمین مرحله کمک های مومنانه در اولین سالگرد سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با ذبح قربانی یک گوساله به همت کانون فرهنگی هنری،خیرین و پایگاه مقاومت مسجد خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: اطعام مردم پیش از آنکه یک عمل دینی باشد، یک عمل انسانی است؛ چراکه خداوند متعال دین را برای انسان آماده کرده تا انسان را «انسان» کند؛ به همین دلیل اطعام مردم و مؤمنین، پیش از آنکه دینی باشد، اقدامی انسانی است.

آقاجانی با تأکید بر اینکه صدقه به نیازمندان و اطعام مؤمن ریشه در فرهنگ دیرینه اسلام واقعی دارد، افزود: یازدهمین مرحله کمک های مومنانه کانون در قالب «احسان امام حسین (ع)» به مناسبت سالگرد سردار شهید با توزیع ۱۶۰ بسته گوشت قربانی گرم به مبلغ بالغ بر ۴ میلیون تومان در بین خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا درمنطقه اجرا شد.

وی اظهارکرد: «احسان امام حسین (ع)» نمونه بارز یک کار جمعی برای کمک به جمع گسترده‌تری از محرومان است؛ به همین دلیل آن‌هایی که در این کار شریک‌اند، با جان و دل تلاش کرده و در راه خدا و برای کمک به همنوعان خود، تلاش می‌کنند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از تلاشگران کانون،پایگاه مقاومت مسجد و خیرین،خاطرنشان کرد:با کمک خیرین،نمازگزاران و اهالی منطقه، دوازدهمین مرحله کمک های مومنانه با پخت و توزیع غذا در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا خواهد شد.