اجرای طرح شهید «سردار سلیمانی» برای مهار کرونا در ملکان
اجراي طرح شهيد «سردار سليماني» براي مهار کرونا در ملکان

اجرای طرح شهید «سردار سلیمانی» برای مهار کرونا در ملکان

اعضاي کانون فرهنگي هنري باب الحوائج با مشارکت پايگاه مقاومت مسجد و با همکاري شبکه بهداشت شهرستان ملکان، طرح غربالگري شهيد «سردارسليماني» را اجرايي کردند.
شناسه خبر : 22276 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

علی معصومی از اجرای طرح غربالگری خانه به خانه با عنوان طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» برای مهار بیماری کرونا در شهرستان ملکان خبر داد و گفت: طرح خانه محور شهید سلیمانی کار مشترک فعالان کانون، مسجد، بسیجیان پایگاه و اداره بهداشت منطقه است و از تمام ظرفیت‌های موجود در اجرای این طرح استفاده می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج شهرستان ملکان با بیان اینکه «طرح شهید سردارسلیمانی» به شیوه محله و خانه محور برای مهار کرونا انجام می شود؛ افزود: این طرح در اصل به دنبال پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بین افراد منطقه است که در آن بیماران در منزل تحت مراقبت های بهداشتی و درمانی قرار گرفته و خانواده هایی که  محروم هستند و امکانات قرنطینه خانگی را ندارند، بسته های حمایتی و معیشتی و بهداشتی در اختیار آنها قرارمی گیرد.

وی با این عنوان که هر خانه یک پایگاه سلامت است، خاطرنشان کرد: شناسایی افرادی که دارای علائم بالینی هستند، آموزش موازین کلی پیشگیری از کرونا به خانواده‌هایی که مشکوک هستند از جمله اهداف اختصاصی اجرای این طرح است.

معصومی ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از تمامی کسانی که در این طرح مشارکت فعال دارند؛خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح سطح تماس افراد آلوده به حداقل می‌ رسد و تمامی مراحل غربالگری افراد شامل تست، وسایل درمانی،داروها و...رایگان بوده و حفظ کرامت افراد اولویت اول ما است.