توزیع ۸۰ بسته گوشت گرم به همت کانون امام حسین سراب
توزيع ۸۰ بسته گوشت گرم به همت کانون امام حسين سراب

توزیع ۸۰ بسته گوشت گرم به همت کانون امام حسین سراب

فعالان کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) سراب، ۲ رأس گوسفند تهيه و همزمان با ايام فاطميه، ذبح وم يان خانواده هاي محروم و آسيب ديده از بيماري کرونا توزيع کردند.
شناسه خبر : 22279 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما»  از استان آذربایجان شرقی، ابوالفضل ابراهیمی ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: کمک مؤمنانه به همّت کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) در راستای تحقّق توصیه مقام معظّم رهبری و با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در دومین مرحله با خرید و ذبح ۲ رأس گوسفند اجرایی شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین مسجد امام حسین(ع) لاله قبا سراب گفت: این اقدام جهادی جوانان مسجد به مناسبت ایام فاطمیه و احسان فاطمی و با هدف حمایت از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمند منطقه در رواق همدلی طرح ملی «ایران قوی» انجام شده و در طی چندین مرحله نیز ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) با همکاری خیرین و با هدف کمک به محرومان آسیب پذیر، ۲ رأس گوسفند به مبلغ ۹ میلیون تومان خریداری و در قالب احسان فاطمی ذبح نموده و گوشت های قربانی را در قالب ۸۰ بسته با رعایت کامل موارد بهداشتی، اهدا کردند.

وی خرید و ذبح ۳ رأس گوسفند به ارزش ۷ میلیون تومان، خرید و توزیع ۵۰۰کیلو گرم میوه در شب یلدا  به ارزش ۵ میلیون تومان را از دیگر اقدامات کانون و مسجد برشمرد.

ابراهیمی افزود: با توجّه به اینکه حفظ و صیانت از آبرو و کرامات انسانی افراد همواره مورد تاکید بوده است؛ تمام مراحل توزیع بسته های گوشت و دیگر بسته ها توسّط فعّالان کانون به صورت شبانه و محرمانه در درب منازل این عزیزان انجام شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین مسجد امام حسین(ع) لاله قبا سراب با تشکّر صمیمانه از کلیه خیّرین و فعّالان کانون و مسجد که با مشارکت خود، این امور مهم را محقّق می سازند، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به مدت ۵ شب بعد از نماز مغرب وعشا با مشارکت کانون محله ای آستان قدس رضوی مسجد و با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از تاریخ  ۹۹/۱۰/۲۴ تا ۹۹/۱۰/۲۸ برگزار خواهد شد.