شب شعر فاطمی در تبریز برگزار می شود
شب شعر فاطمي در تبريز برگزار مي شود
به همت کانون امام حسین تبریز؛

شب شعر فاطمی در تبریز برگزار می شود

کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين قم تپه تبريز، آئين شب شعر فاطمي به مناسبت ايام شهادت حضرت زهرا و به ياد سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني برگزار خواهد کرد.
شناسه خبر : 22317 تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسن سبب کار از برگزاری مراسم شب شعر فاطمی با حضور مسئولان محلی و استانی و مداحان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت در تبریز خبر داد و گفت: شب شعر فاطمی با هدف گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) و الگو قرار دادن سیره و منش بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) در تبریز برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپه تبریز افزود: در این آیین معنوی که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسین (ع) قم تپه برگزار خواهد شد، شاعران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به شعرخوانی در وصف بانوی مهربانی ها، سیره اخلاقی و سبک زندگی آن حضرت و همچنین در رثای شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دانشمند فرزانه شهید محسن فخری زاده اشعاری را قرائت خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: این برنامه فردا سه شنبه ۲۳ دی از ساعت ۱۸/۳۰ بعد از نماز مغرب و عشا به آدرس تبریز، یکه دکان، روبروی مجتمع مسکونی ماهان بالاتر از پارک قم تپه، مسجد امام حسین(ع) برگزار خواهد شد و از تمامی علاقمندان برای شرکت در این آئین معنوی دعوت به عمل می آید.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین خاطرنشان کرد: مداحی، اجرای گروه سرود وصال تبریز و پذیرایی به صرف شام از شرکت کنندگان از برنامه های جنبی شب شعر فاطمی خواهد بود.