انتشار پنج جلد کتاب از سوی مدیر مسئول کانون حضرت معصومه جلفا
انتشار پنج جلد کتاب از سوي مدير مسئول کانون حضرت معصومه جلفا

انتشار پنج جلد کتاب از سوی مدیر مسئول کانون حضرت معصومه جلفا

مديرمسئول کانون فرهنگي هنري حضرت معصومه(س) شهرستان جلفا ۵ کتاب در موضوعات مختلف فرهنگي، اخلاقي، تربيتي و کرامات شهدا منتشر کرده است.
شناسه خبر : 22796 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، نرجس خاتون محمدی، از انتشار اثر جدید خود با نام «زنان جمهوری آذربایجان، دیروز، امروز و فردا» خبر داد و اظهار داشت: این کتاب برای چاپ به نشر هاجر سپرده شده است و به زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت معصومه(س) جلفا گفت: دانش بشری از راه‌های گوناگونی به نسل‌های آینده منتقل می‌شود. در این میان نوشتن، مهم‌ترین و مطمئن‌ترین روش انتقال است.

وی افزود: در اهمیت و ارزش دانش همین بس که تمدن امروزی برآیند تراکم و انباشت دانش‌هایی است که از طریق نوشته‌ها به دست ما رسیده است و فرصت تاریخی و استثنایی در اختیار بشریت قرار داده تا بتواند با بهره‌گیری از آنها در همه ابعاد،‌ تمدن امروزی را سامان دهد.

محمدی افزود: این کتاب با موضوع زنان آذربایجان در سه فصل  و در ۷۰ صفحه تنظیم شده است که فصل اول زنان دیروز یعنی دوره تزار و ۲۰۰سال پیش و دوره کمونیست، فصل دوم؛ وضع زنان امروز آذربایجان از جهت حجاب و تحصیل و سبک زندگی و فصل سوم به وضع زنان در آینده مربوط می شود.

وی اظهار کرد: کتاب «نقش هنر در انتقال مفاهیم اخلاقی» با همکاری گروه سه نفره تالیف شده و به چاپ دوم نیز رسیده است، «محیط اجتماعی و تاثیر آن بر تربیت»، «تو کی هستی» درباره کرامات شهدای گمنام و کتاب «خاطرات بچه های مسجد» که در مرحله بازنویسی می یاشد و به زودی در اختیار انتشارات قرار خواهد گرفت.  

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت معصومه (س) جلفا کتاب را غذای روح بشر دانست و ابراز کرد: اگر جامعه امروز با فرهنگ کتاب و کتابخوانی مأنوس شود، شاهد اعتلای بینش و بصیرت مردم در عرصه های مختلف خواهیم بود.