تجلیل از خانواده شهید «ابراهیم امیرزاده» در روستای عنابلو خدآفرین
تجليل از خانواده شهيد «ابراهيم اميرزاده» در روستاي عنابلو خدآفرين
به همت کانون اصحاب الجنه؛

تجلیل از خانواده شهید «ابراهیم امیرزاده» در روستای عنابلو خدآفرین

اعضاي کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنه روستاي عنابلو شهرستان خدآفرين با حضور در منزل شهيد «ابراهيم اميرزاده» طرح ملي سه شنبه هاي تکريم را اجرايي کردند.
شناسه خبر : 22809 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهران شیری از اجرای طرح ملی «ایران قوی» در روستای عنابلو شهرستان خدآفرین خبر داد و اظهار داشت: «سه شنبه های تکریم» عنوان برنامه ای است که در قالب طرح ملی «ایران قوی» به همت کانون فرهنگی اصحاب الجنه با دیدار و تجلیل از خانواده شهید والامقام «ابراهیم امیرزاده» برگزار شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنة روستای عنابلو شهرستان خداآفرین گفت: شهید از زیبا واژگانی است که از صدر اسلام تاکنون خودنمایی می‌کند و تا اسلام بر تارک تاریخ جهان بشری درخشیده و می‌درخشد، مقدس بوده و باگذر زمان بر قداستش افزوده می‌شود.

شیری با بیان اینکه شهدا و خانواده های شهدا سرمایه های اصلی نظام هستند، افزود: نوجوانان و جوانان امروز با حضور در مساجد و برگزاری برنامه های بزرگ فرهنگی هنری و مذهبی ادامه دهنده راه شهدا هستند.

به گفته وی، در این دیدار سلیم زاده، بخشدار گرمادوز، امیرپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خداآفرین، صالح پور فرمانده حوزه عشایری شهید شیرودی لاریجان نیز حضور داشتند.

بنابراین گزارش، در پایان این دیدار به رسم احترام و یادبود و همچنین برای ارج نهادن به صبر، ایثارگری و استقامت خانواده شهید،از مادر بزرگوار شهید تجلیل به عمل آمد.