رابطان فعال کانون های مساجد کشور تجلیل می شوند
رابطان فعال کانون هاي مساجد کشور تجليل مي شوند

رابطان فعال کانون های مساجد کشور تجلیل می شوند

معاون ساماندهي و شبکه‌سازي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور گفت: فعاليت شبکه اي رابطان کانون هاي مساجد در تمامي شهرستان هاي کشور به صورت لحظه‌اي رصد و پايش مي شود.
شناسه خبر : 22820 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما»  از استان آذربایجان شرقی، مرتضي طاهريان امروز در ارتباط تصویری و مجازی با وبینار آموزشی رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی اظهار داشت: جریان رقابتی در رویداد ملی فهما 2 فرصتی برای ثبت برنامه ها، فعالیت ها و همچنین معرفی کانون در فضای مجازی است.

معاون ساماندهي و شبكه‌سازي كانون‌های مساجد کشور ادامه داد: روند درخواست و صدور مجوز؛ برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری، سال های سال به صورت حضوری و فیزیکی بوده است، اما با طراحی سامانه بچه های مسجد قابلیت های گسترده ای در روند فعالیت های مسجدی افزوده است.

وی خطاب به رابطان فهما در استان آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که قرار نیست در رویداد ملی ایران قوی که در جریان رقابتی میان کانون‌ها است، به هر بهایی امتیاز گرفته شود، خاطرنشان کرد: بایستی اطلاعات دقیق و صحیح بارگذاری شود تا بر اساس داده های موجود برنامه ریزی دقیق برای آینده صورت گیرد.

طاهریان افزود: بخشی از امتیازات کانون ها مربوط به فعالیت های کانون در هر رواق است، به این صورت که اگر کانونی در یکی از رواق ها صاحب سبک و سابقه بوده و فعالیت های گسترده ای داشته و ثبت کرده است، قطعا امتیاز حداکثری کسب می کند و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این‌که تمامی فعالیت های داخل مسجد قابل تعریف در رواق های طرح ملی ایران قوی است، گفت: نگاه شبکه ای در زمینه تقدیر از کانون ها نیز وجود دارد، با این توضیح که اگر رابطی دارای میانگین بالای امتیاز شبکه زیرمجموعه باشد، مورد حمایت های مادی و معنوی قرار خواهد گرفت.

معاون ساماندهي و شبكه‌سازي كانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با تأکید بر توجه جدی رابطان بر ثبت فعالیت کانون های زیرمجموعه خود گفت: فعالیت شبکه ای رابطان کانون های مساجد در تمامی شهرستان های کشور به صورت لحظه‌ای رصد و پایش می شود.

وی در پایان با ارایه آخرین وضعیت کانون های مساجد آذربایجان شرقی و فعالیت رابطان شهرستانی اظهار داشت: ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی بسیار بالاست، همین مسأله موجب می شود که ما انتظاری بسیار بالا از این استان داشته باشیم.