کتاب «سرای دیگر» در کانون امام حسین سراب معرفی شد
کتاب «سراي ديگر» در کانون امام حسين سراب معرفي شد

کتاب «سرای دیگر» در کانون امام حسین سراب معرفی شد

کتاب «سراي ديگر» در راستاي طرح ملي «ايران قوي» و اجراي شنبه هاي کتاب در کانون فرهنگي هنري امام حسين مسجد امام حسين (ع) لاله قبا سراب معرفي شد.
شناسه خبر : 22947 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما»  از استان آذربایجان شرقی، ابوالفضل ابراهیمی از اجرای شنبه های کتاب به طورمستمر در کانون امام حسین(ع) خبر داد و اظهار داشت: شنبه های کتاب، عنوان طرحی است که شنبه های هر هفته، بعد از نماز مغرب و عشا به همت مدیرمسئول، امام جماعت یا یکی از اعضای کانون که کتاب خوب و فاخری را مطالعه کرده جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد برای افراد حاضر و نمازگزاران، معرفی می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین مسجد امام حسین (ع) لاله قبا سراب افزود: کتاب «سرای دیگر» تالیف شهید آیت الله دستغیب، شرح و تفسیر برسوره مبارکه واقعه که عمده مطالب آن گزارشاتی از قیامت است که از همان نخستین آیه از وقوع «واقعه» و قضیه بزرگ که هیچگونه دروغی در آن نیست خبر می دهد.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از این طرح توسط نوجوانان و جوانان منطقه را شاهد هستیم، افزود: مسابقه کتابخوانی، معرفی کتاب، نقاشی برای کودکان از دیگر برنامه های اجرایی در طرح شنبه های کتاب می باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت های اجرایی کانون در راستای طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت می شوند.