مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا در کانون نبی اکرم تبریز
مراسم عزاداري شهادت حضرت زهرا در کانون نبي اکرم تبريز

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا در کانون نبی اکرم تبریز

هيئت روضه العباس(ع) و کانون فرهنگي هنري مسجد نبي اکرم(ص) تبريز؛ مراسم عزاداري شهادت حضرت زهرا(س) را همراه با احسان سفره فاطمي به مدت ۲ روز برگزار کردند.
شناسه خبر : 22949 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما»  از استان آذربایجان شرقی، صالح رسولی؛ ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: مراسم عزاداری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به مدت ۲ روز و توسط هیئت روضه العباس(ع) و با مشارکت کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز برگزار شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز گفت: در برگزاری مراسمات مذهبی آنچه مهم است تاثیرگذاری معنوی و برقراری ارتباط با ائمه اطهار(ع) و بهره‌ مندی از اثرات معنوی مراسم است.

رسولی افزود: مراسم عزاداری به مدت ۲ روز همراه با اقامه نماز ظهر و عصر با تلاوت قرآن و سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد و با سفره احسان فاطمی برای شرکت کنندگان و عزاداران بزرگوار به پایان رسید.

وی ضمن تجلیل و قدردانی از همراهی کنندگان در این مراسم، خاطرنشان کرد: بانی بزرگوار برنامه شب شهادت، هزینه مراسم را برای بسته های مهربانی اختصاص داد و به زودی توزیع یازدهمین مرحله بسته های معیشتی برای خانوارهای محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا انجام خواهد شد.