توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط کانون امام حسین سراب
توزيع ۵۰۰ پرس غذاي گرم توسط کانون امام حسين سراب

توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط کانون امام حسین سراب

کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) سراب، سومين مرحله کمک‌هاي مومنانه خود را در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) با پخت وتوزيع ۵۰۰ پرس غذاي گرم اجرا کردند.
شناسه خبر : 22985 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، ابوالفضل ابراهیمی از برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) به همراه پخت و توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط جوانان فعال کانون خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین مسجد امام حسین (ع) لاله قبا سراب گفت: این مراسم عزاداری با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و قشرهای مختلف مردم با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد.

ابراهیمی با بیان اینکه احسان و نیکوکاری یکی از اصول اساسی ارزش ها در جامعه اسلامی است و براین اساس خداوند در قرآن همگان را به انجام این مهم فرمان داده است، افزود: برهمین اساس با کمک و همت جوانان کانون و اهالی منطقه بالغ بر ۸ میلیون تومان جمع آوری و برای پخت و توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم هزینه شد.

وی ضمن تجلیل و قدردانی از تلاشگران کانون ،مسجد،خیرین،خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیرین و اهالی منطقه در چهارمین مرحله توزیع کمک های مومنانه،تعداد خانواده های بیشتری را یاری رسانی کنیم.