برپایی ایستگاه صلواتی فاطمیه به همت کانون امام حسین تبریز
برپايي ايستگاه صلواتي فاطميه به همت کانون امام حسين تبريز

برپایی ایستگاه صلواتی فاطمیه به همت کانون امام حسین تبریز

کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين(ع) قم تپه تبريز به مناسبت ايام سوگواري شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم عزاداري و ايستگاه صلواتي برپا کرد.
شناسه خبر : 22995 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسن سبب کار از برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در منطقه قم تپه خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه صلواتی توسط کانون همچون برگزاری برنامه های بصیرتی و روشنگری به مناسبت ایام فاطمیه و با هدف زنده نگه داشتن یاد و ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام و سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپه تبریز با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در پی دفاع از مقام ولایت و امامت بود و تلاش ماهم در نهادینه کردن این ارزش ها می باشد؛ افزود: کانون در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های کانون تعطیل نشد و فقط روش برگزاری مراسم تغییر کرد.

وی خاطرنشان  کرد: به تعداد ۵۰۰ پرس غذا از میهمانان شرکت کننده دراین مراسم  درقالب شام احسان فاطمی پذیرایی به عمل آمد.  

سبب کار ضمن تشکر و قدردانی از زحمت کشان دربرپایی این ایستگاه و خیرین،خاطرنشان کرد: تبیین شخصیت و مقام والای حضرت فاطمه زهرا(س) برای مردم و احترام به شخصیت دینی دخت پیامبر اسلام (ص) هدف و رویکرد برگزاری این مراسم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.