همت اعضای کانون طفلان مسلم تبریز در رسیدگی به نیازمندان
همت اعضاي کانون طفلان مسلم تبريز در رسيدگي به نيازمندان

همت اعضای کانون طفلان مسلم تبریز در رسیدگی به نیازمندان

اعضاي کانون فرهنگي هنري طفلان مسلم مسجد طفلان مسلم (ع) با مشارکت موکب عزاداران انصارالحيدر (ع) تبريز، چهارمين مرحله کمک هاي مومنانه خود را با تهيه و توزيع ۸۰ بسته غذايي اجرايي کردند.
شناسه خبر : 23473 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۳:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما»  از استان آذربایجان شرقی، رضا ظهیری از توزیع ۸۰ بسته معیشتی با کمک خیرین، به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا در چهارمین مرحله از کمک های مومنانه خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طفلان مسلم مسجد طفلان مسلم (ع) گفت: آنچه از آیات قرآن به دست می آید این است که احسان، نوعی گذشت از حق شخصی و ایثار است به همین دلیل مولای متقیان امام علی (ع) می فرماید: «مهمترین جزء ایمان احسان به مردم است».

ظهیری با بیان این که یکی از آثار بخشش و احسان به نیازمندان، نصرت الهی است که در دنیا و آخرت شامل حال انسان می شود.افزود: بر همین اساس فعالان کانون با مشارکت موکب عزاداران انصارالحیدر (ع) تبریز،تعداد ۸۰ بسته معیشتی تهیه و در روز شهادت حضرت زهرا(س) بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کردند.

وی اقلام اهدایی را شامل موادغذایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و اظهار کرد: در این مرحله از توزیع بسته ها مبلغ ۲۴ میلیون تومان از محل کمک های خیرین هزینه شده است و توسط جوانان کانون و هیئت چراغ خاموش و شبانه در درب منازل این عزیزان اهدا گردید.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از تمامی خیرین و مشارکت کنندگان در این امرمهم، خاطرنشان کرد: با کمک خیرین در تلاش هستیم برای توزیع مرحله پنجم کمک مومنانه،تعداد خانوارهای بیشتری را یاری رسانی کنیم.