توزیع ۱۶۰ پرس غذای گرم به همت کانون شهدای دستمالچی تبریز
توزيع ۱۶۰ پرس غذاي گرم به همت کانون شهداي دستمالچي تبريز

توزیع ۱۶۰ پرس غذای گرم به همت کانون شهدای دستمالچی تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز، دوازدهمين مرحله از کمک هاي مومنانه خود را همزمان با چهل و دومين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، اجرايي کردند.
شناسه خبر : 23968 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، اصغر آقاجانی از اجرای دوازدهمین مرحله کمک های مومنانه در طرح ملی «راهکار» همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با طبخ و توزیع ۱۶۰ پرس غذای گرم به همت کانون فرهنگی هنری، خیرین و پایگاه مقاومت مسجد خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: در قرآن به عنوان یکی از منابع مهم دین اسلام احسان به سه معنای انجام دادن کار نیک، نیکی کردن به دیگران و انجام دادن نیکو و شایسته یک کار در شکل کامل آن به کار رفته است، تامل در آیات قرآن نشان می دهد که احسان، جامع هر گونه خیر است.

آقاجانی بابیان اینکه خدمت به محرومان از شیرین ترین عبادت ها و سنت پیامبر و معصومان (ع) بوده است، افزود: دوازدهمین مرحله کمک های مومنانه کانون درقالب «احسان امام حسین» به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجربا طبخ و توزیع ۱۶۰ پرس غذای گرم دربین خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا در منطقه اجرا شد.

وی اظهار کرد: احسان و نیکوکاری یکی از اصول اساسی ارزش ها در جامعه اسلامی است و براین اساس خداوند در قرآن همگان را به انجام این مهم فرمان داده است؛به همین دلیل اعضای کانون و پایگاه با جان و دل در راه خدمت رسانی به همنوعان خود تلاش می کنند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز ضمن تشکر و تجلیل صمیمانه از اعضای کانون، پایگاه مقاومت بسیج مسجد و خیرین، خاطرنشان کرد: سیزدهمین مرحله کمک ها در قالب طرح ملی «راهکار»، در روز ۲۲ بهمن ماه با اهدای جهیزیه به نوعروسان محروم اجرا خواهد شد.