برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت دهه فجر
برگزاري مسابقه نقاشي به مناسبت دهه فجر

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت دهه فجر

کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنه روستاي عنابلو با همکاري اداره ورزش وجوانان و اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان خدا آفرين به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر مسابقه نقاشي برگزار مي کند.
شناسه خبر : 23970 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهران شیری با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنه روستای عنابلو شهرستان خداآفرین گفت: با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

شیری با اشاره به این‌که این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود، افزود: نقاشی های مربوط به ایام الله دهه مبارک فجر، روشی خلاقانه برای آشنایی کودکان و نوجوانان با چگونگی پیروز شدن انقلاب اسلامی است تا یاد و خاطره این روزهای شکوهمند و زیبا و مجاهدت شهیدان و افرادی که در این راه قدم گذاشتند، بهتر در ذهن کودکان و نوجوانان باقی بماند.

وی با اشاره به ضوابط شرکت درمسابقه نقاشی، افزود: گروه سنی کودکان و نوجوانان تا سن ۱۸سالگی می توانند شرکت کنند.

شیری اظهار کرد: مهلت شرکت در این مسابقه تا ۲۱ بهمن ماه سال ۹۹ بوده و همچنین متقاضیان شرکت دراین مسابقه می توانند نقاشی خود را از طریق پیام رسان واتساپ و تلگرام به آدرس ۷۴@mehranshiri- و به شماره ۰۹۱۴۶۴۶۱۳۷۹ ارسال کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاطرنشان کرد: از تعدادی نقاشی ‌ها بعد از داوری آثار توسط هنرمند شهرستان «احسن علیپور» تجلیل خواهد شد.