مشارکت فعال کانون نبی اکرم تبریز در یاری به محرومان
مشارکت فعال کانون نبي اکرم تبريز در ياري به محرومان

مشارکت فعال کانون نبی اکرم تبریز در یاری به محرومان

کانون فرهنگي هنري مسجد نبي اکرم(ص)تبريز، يازدهمين مرحله کمک هاي مومنانه خود را در قالب طرح ملي«ايران قوي» همزمان با دهه فجر و ميلاد حضرت زهرا (س) اجرايي کردند.
شناسه خبر : 24041 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، صالح رسولی» اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر مرحله یازدهم کمک های مومنانه در قالب طرح ملی «ایران قوی» به همت هیئت روضة العباس (ع) و کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز با ذبح قربانی یک رأس گوساله و یک رأس گوسفند به همراه تهیه و توزیع ۱۲۵ بسته مهربانی اجرایی شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز گفت: احسان در جامعه یکی از اصول مورد توجه همه شریعت ها و سنت ها به ویژه اسلام در طول تاریخ بوده است، اسلام در راستای تحقق بخشیدن به هدف احسان در جامعه برنامه هایی را به اشکال حقوقی و اخلاقی تنظیم کرده است.

رسولی با بیان اینکه یکی از آثار بخشش و احسان به نیازمندان، نصرت الهی است که در دنیا و آخرت شامل حال آدمی می شود، افزود: به همت تلاشگران کانون و هیئت و با کمک خیرین اقدام به تهیه یک رأس گوساله ویک رأس گوسفند و آماده سازی ۱۲۵ بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند و توزیع آنها در قالب بسته های مهربانی، صورت پذیرفت.

وی اقلام هر بسته اهدایی را شامل گوشت گرم، برنج، روغن، رب، ماکارونی، چای، قند و ... به ارزش هربسته ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در این مرحله از توزیع ۵۰ میلیون تومان از محل کمک های خیرین و اهالی منطقه صرف این امر شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تجلیل از خیرین، خادمان هیئت، نمازگزاران، اهالی منطقه، اعضای کانون، پایگاه بسیج که مشارکت فعال در این زمینه دارند، خاطرنشان کرد: حضور خودجوش، جهادی و پا به کار بچه‌های مسجد در تمامی عرصه‌های انقلاب، همواره نقش اساسی و کلیدی در عبور از مشکلات داشته و امروز جوانان مسجدی با حس مسئولیت و حضور فعال در صحنه خدمت گذاری، در قالب های مختلف به یاری از آسیب دیدگان از بیماری کرونا در استان شتافته‌اند.