دیدار کارکنان ستاد فهما آذربایجان شرقی با مدیرکل جدید ارشاد
ديدار کارکنان ستاد فهما آذربايجان شرقي با مديرکل جديد ارشاد

دیدار کارکنان ستاد فهما آذربایجان شرقی با مدیرکل جدید ارشاد

کارکنان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي با مديرکل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ديدار و گفت‌وگو کردند.
شناسه خبر : 24182 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مدیر و کارکنان ستاد فهمای استان آذربایجان شرقی با سیدقاسم ناظمی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کرده و به ارایه گزارشی از آخرین وضعیت کانون های فرهنگی هنری مساجد و اقدامات صورت گرفته در طرح ملی ایران قوی پرداختند.

«محمد هادی نیا» در این دیدار با بیان این‌که بیش از 1400 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی استان فعالیت دارند، اظهار داشت: کانون های مساجد مراکز رشد، بالندگی و تربیت نیروی مؤمن انقلابی، هنرمند و مسجدی شناخته می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با اشاره به پورتال بچه های مسجد گفت: یکی از اهداف نظام فهما هدایت حمایت های نقدی و غیرنقدی به سمت فعالیت های کانونی و ثبت شده در پورتال بچه های مسجد است، به عبارت دیگر این سامانه رصد کامل برنامه های انجام شده و هدایت هدفمند حمایت ها را انجام می دهد.

وی با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت کانون های مساجد استان و روند اجرای رویداد ملی ایران قوی (فهما ۲) گفت: با هماهنگی های انجام شده و با لحاظ تجربه رویداد فهما ۱ در سال گذشته، بر پیگیری تمام فرآیندهای تعریف شده در سامانه بچه های مسجد اهتمام می شود.

هادی نیا، با بیان اینکه در این راستا صدور مجوز الکترونیکی و ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری در دوران شیوع کرونا بی وقفه پیگیری می شود، افزود: پشتیبانی و حمایت تجهیزاتی در موفقیت و همراهی کانون ها موثر است و نیازمند حمایت های استانی و کشوری در این زمینه هستیم.

 همچنین در این دیدار هر یک از کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی به ارایه توضیحاتی پیرامون وظایف سازمانی، نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.