اهدای جهیزیه به همت کانون شهدای دستمالچی تبریز
اهداي جهيزيه به همت کانون شهداي دستمالچي تبريز

اهدای جهیزیه به همت کانون شهدای دستمالچی تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز با مشارکت خيرين و پايگاه مقاومت بسيج، سيزدهمين مرحله از کمک هاي مومنانه خود را با اهداي يک سري جهيزيه در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اجرايي کردند.
شناسه خبر : 25147 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۰:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، اصغر آقاجانی از اجرای سیزدهمین مرحله کمک های مومنانه در قالب طرح ملی «راهکار» همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اهدای یک سری جهیزیه کامل به یک نوعروس خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد. حتی در روایات، دستگیری از دیگران و گره گشودن از مردم، نسبت به برخی اعمال عبادی نظیر حج یا عمره مستحب، از ثواب والاتری برخوردار است.

آقاجانی با بیان اینکه در دین اسلام همواره بر تشکیل خانواده تاکید شده است افزود: به همت خیرین، اعضای کانون و بسیجیان پایگاه مسجد شهدای دستمالچی، یک سری جهیزیه تهیه و به یک نوعروس اهدا شد.

وی جهیزیه اعطایی را شامل ۹ قلم کالا از جمله یخچال ، فرش، جارو برقی، کولر، اجاق گاز، بخاری شومینه، سماور و مایحتاج مورد نیاز برای تشکیل یک خانواده مستقل عنوان و اظهار کرد: از محل کمک های خیرین، این جهیزیه به مبلغ ۳۵ میلیون تومان تهیه و اهداء گردید. 

وی در پایان ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه ازخدمات و مشارکت‌های خیرین، فعالان کانون، بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد که این امور مهم با مشارکت آنان میسر می شود، خاطرنشان کرد: تهیه جهیزیه و وسایل زندگی کار آسانی نیست و برای همین لازم است همه اقشار جامعه برای این کار خیر به میدان بیایند و بدانیم طبق آیات قرآن اگر کسی در این زمینه قدم بردارد، در سودآورترین فضا سرمایه‌گذاری کرده است.