اهدای گوشی هوشمند به دو دانش آموز محروم به همت کانون حسینیه تبریز
اهداي گوشي هوشمند به دو دانش آموز محروم به همت کانون حسينيه تبريز

اهدای گوشی هوشمند به دو دانش آموز محروم به همت کانون حسینیه تبریز

بانوان فعال کانون فرهنگي هنري حسينيه مسجد امام حسين (ع) تبريز، با اهداي دودستگاه گوشي هوشمند به دو دانش آموز نيازمند و محروم از تحصيل، در پويش "مسجد، کانون مهر علوي" مشارکت فعال دارند.
شناسه خبر : 25539 تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، فریبا بیرامی از اهدای ۲ دستگاه گوشی هوشمند به ۲ دانش آموز نیازمند و محروم از تحصیل با مشارکت بانوان فعال کانون و بسیج پایگاه خواهران مسجد و خیرین خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین (ع) تبریز گفت: بانوان تلاشگر کانون و مسجد با مشارکت خیرین منطقه کاری ماندگار با یکی کردن دل های مهربان و دغددغه مند در تداوم جریان آموزش در این وضعیت سخت کرونایی انجام دادند.

بیرامی با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌ها به دانش‌آموزان در فضای مجازی و تشکیل کلاس‌ها در برنامه شاد منجر به بروز مشکلاتی به ویژه در خانواده‌های محروم و نیازمند شد، افزود: این حرکت خداپسندانه در قالب پویش " مسجد، کانون مهر علوی" برای دانش آموزانی که دسترسی به شبکه آموزشی شاد نداشتند، گوشی همراه تهیه و اهدا شد.

وی با بیان اینکه بخشی از کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب بسته‌های معیشتی به دست خانوارهای نیازمند می‌رسد، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷۰۰ بسته غذایی در ۴ مرحله از اهدای بسته‌های حمایتی در قالب رزمایش مومنانه با کمک خیرین توسط کانون و مسجد اجرا شده است.

بیرامی کمک به خرید جهیزیه، تامین هزینه ویزیت بیماران، کمک ۴ میلیون تومان به دو بیمار سرطانی را از دیگر اقدامات خیرخواهانه بانوان کانون و بسیج مسجد نام برد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیرین، فعالان کانون، مسجد و پایگاه بسیج، خاطرنشان کرد: با کمک خیرین در حال تهیه بسته های غذایی و توزیع آن ها در روز ولادت با سعادت امام علی (ع) هستیم.