اهدای ۱۱۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان به همت کانون شهدای سرخاب تبریز
اهداي ۱۱۰ بسته معيشتي به خانواده زندانيان به همت کانون شهداي سرخاب تبريز

اهدای ۱۱۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان به همت کانون شهدای سرخاب تبریز

کانون فرهنگي هنري شهداي سرخاب مسجد بني هاشم تبريز،همزمان با ميلاد با سعادت امام علي (ع) ۱۱۰ بسته معيشتي با حضورنماينده ولي فقيه دراستان به خانواده زندانيان اهدا کرد.
شناسه خبر : 25615 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، جعفر محمد خانلی از برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) به همراه توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی با حضور امام جمعه تبریز با هدف کمک به خانواده های زندانیان خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم گفت: کمک های مومنانه خیرین و اهالی منطقه برابرتدابیر مقام معظم رهبری همزمان با میلاد باسعادت امام علی(ع) و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر در بین ۱۱۰خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.

محمدخانلی افزود: این طرح،یک طرح «مسجد محور» در راستای پویش «مسجد، کانون مهر علوی» است که خیران و نمازگزاران با مشارکت در این طرح حضور فعال دارند.

وی اقلام اهدایی را شامل برنج، روغن، چای، قند، رب، ماکارونی و ... به ارزش هربسته ۲۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: دراین مرحله از کمک های مومنانه بالغ بر ۲۷ میلیون تومان از محل کمک های خیرین و نمازگزاران هزینه شده است.

محمد خانلی بابیان اینکه حفظ و صیانت از آبرو مومن؛ به معنای حفظ همه آن چیزی است که انسانیت و کرامات انسانی را می سازد؛ تصریح کرد: کمک های کانون و مسجد به صورت شبانه و محرمانه در درب منازل این عزیزان تحویل داده شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از تلاشگران دراین مجموعه و خیران بزرگوار، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیرین در مرحله بعدی توزیع کمک های مومنانه، تعداد خانوارهای بیشتری را یاری کنیم.