برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) در کانون امام حسین تبریز
برگزاري جشن ميلاد امام علي(ع) در کانون امام حسين تبريز

برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) در کانون امام حسین تبریز

کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) منطقه قم تپه تبريز، مراسم جشن ميلاد امام علي (ع) را با اجراي برنامه هاي متنوع برگزار کرد.
شناسه خبر : 25629 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسن سبب کار ضمن تبریک ولادت امام علی (ع)، اظهارداشت: به همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) منطقه قم تپه تبریز و با همکاری بسیج پایگاه، جشن ولادت به همراه برنامه های متنوع با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی تبریز برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپه تبریز گفت: همزمان با ایام ولادت مولود کعبه مراسم جشن با حضور خانواده شهدا، نوجوانان و جوانان منطقه، اقشار مختلف مردم به همت اعضای کانون و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد برگزار شد.

سبب کار با بیان اینکه تبیین شخصیت امام علی(ع) برای جوانان امری ضروری است، افزود: اگر جوامع انسانی به دنبال الگو و مقتدایی برای خویش باشند که بخواهند در تمامی عرصه‌ها از ایشان پیروی کنند امام علی(ع) مناسب‌ترین الگو برای ایشان است.

وی گفت: برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری، علمی و آموزشی و برگزاری مراسمات ملی و مذهبی از اولویت های مهم کانون فرهنگی هنری است که در همین راستا ویژه برنامه جشن ولادت باسخنرانی حجت الاسلام حسینی و مولود خوانی رشتبریان مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد برگزار شد.

سبب کار برنامه های فرهنگی، اجرای گروه های سرود کانون فرهنگی هنری و دارالقرآن در مورد مقام امام علی، اهدای گل و جوراب به ۳۰ نفر از پدران شرکت کننده در مراسم، تقدیر از ۲۵نفر از اعضای گروه سرود و اهدای جوایز به ۱۰ نفر از برگزیدگان مسابقه فرهنگی را از جمله برنامه های اجرایی این جشن نام برد و افزود: در پایان از خانواده محترم شهید والامقام «محمدتقی جعفری» تجلیل شد.