اهدای جهیزیه به همت خیرین روستای قرطاول مراغه
اهداي جهيزيه به همت خيرين روستاي قرطاول مراغه

اهدای جهیزیه به همت خیرین روستای قرطاول مراغه

اعضاي کانون وبسيجيان مسجد امام زمان (عج) روستاي قرطاول مراغه، هفتمين مرحله از کمک هاي مومنانه خود را با اهداي يک سري جهيزيه در اعياد ماه مبارک رجب اجرايي کردند.
شناسه خبر : 25788 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۰:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، خدیجه رزمی» از اهدای یک سری جهیزیه کامل به یک نوعروس به همت خانواده محترم «خلیل مکرمی» و با مشارکت کانون خدمت رضوی و خیرین روستای قرطاول مراغه خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان (عج) روستای قرطاول مراغه گفت: یکی از اقدامات کانون فرهنگی هنری توزیع جهیزیه ویژه زوج‌های جوان آسمانی است که به مناسبت اعیاد مبارک ماه رجب یک سری جهیزیه کامل به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به همت خانواده محترم «خلیل مکرمی» و با مشارکت کانون خدمت رضوی تهیه و به یک نوعروس اهدا شد.

رزمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای ازدواج آسان افزود: این طرح با هدف استحکام پیوند و رابطه مستحکم میان جوانان و مسجد، و کمک در جهت تسهیل امر ازدواج جوانان و تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج درمنطقه درحال اجرا می باشد.

وی جهیزیه اعطایی را شامل  بیش از۵۰ قلم کالا از جمله ، فرش، جارو برقی، کولر،اجاق گاز، بخاری شومینه، سماور، لوازم آشپزخانه و مایحتاج مورد نیاز برای تشکیل یک خانواده مستقل عنوان و اظهار کرد: از محل کمک های خیرین، این جهیزیه به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تهیه و اهداء گردید.

وی در پایان ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه ازخدمات و مشارکت‌های خیرین، فعالان کانون، بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد که این امور مهم با مشارکت آنان میسر می شود، خاطرنشان کرد: با وضعیت اقتصادی کنونی و در شرایطی که قیمت کالاها و خدمات مربوط به ازدواج افزایش‌یافته است برای کمک مؤثر به خانواده‌های نیازمندان، درحال آماده سازی دومین سری ازتامین جهیزیه برای نوعروس هستیم.