برگزاری جشن علوی و روز پدردر کانون امام حسین سراب
برگزاري جشن علوي و روز پدردر کانون امام حسين سراب

برگزاری جشن علوی و روز پدردر کانون امام حسین سراب

به مناسبت ميلاد پربرکت مولود کعبه حضرت علي (ع) و روز پدر مراسم جشني با حضوراهالي منطقه و اهداي ۵۰ عدد جوراب به پدران درمسجد امام حسين (ع) لاله قبا سراب برگزار شد.
شناسه خبر : 25789 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۰:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، ابوالفضل ابراهیمی» ضمن تبریک ایام ولادت و روز پدر، اظهار داشت: مراسم جشن علوی به همت جوانان همیشه در صحنه کانون و مسجد با پذیرایی و اهدای ۵۰ عدد جوراب به حاضرین در این جشن برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین مسجد امام حسین (ع) لاله قبا سراب گفت: بی تردید حضرت علی(ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

ابراهیمی با بیان اینکه امام علی(ع) علاوه بر پیشوا و امام شیعیان یک الگوی رفتاری و کرداری بسیار مناسب برای تمام مسلمانان است، افزود: یکی دیگر از برنامه های جشن ولادت، سخنرانی امام جماعت مسجد بود که با محوریت تبیین شخصیت این امام همام اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: پذیرایی و اهدای گل و جوراب به حاضرین، پایان بخش این جشن معنوی بود.