مراسم بزرگداشت ۱۸ اسفند در تبریز برگزار می شود
مراسم بزرگداشت ۱۸ اسفند در تبريز برگزار مي شود

مراسم بزرگداشت ۱۸ اسفند در تبریز برگزار می شود

همزمان با سالروز تأسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، مراسم بزرگداشت ۱۸ اسفند در دفتر نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي برگزار خواهد شد.
شناسه خبر : 25798 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، محمد هادی نیا اظهار داشت: همزمان با 18 اسفند؛ سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مراسم بزرگداشت این مناسبت فردا در دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این مراسم با هدف تجلیل از فعالان فرهنگی، هنری، کتابخانه‌ای و قرآنی کانون های مساجد استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود برگزار می شود.

به گفته وی قرار است در این مراسم از رابطان برتر، کانون های فعال در رواق های مختلف، رؤسا و کارشناسان فعال در ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان استانی رویداد ملی فهما و روحانیان فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تجلیل شود.

گفتنی است، این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دیگر مسؤولان فرهنگی و فعالان مسجدی استان همراه خواهد بود