ویژه برنامه طنین مسجد در ستاد فهما آذربایجان‌شرقی تولید شد
ويژه برنامه طنين مسجد در ستاد فهما آذربايجان‌شرقي توليد شد

ویژه برنامه طنین مسجد در ستاد فهما آذربایجان‌شرقی تولید شد

ويژه برنامه طنين مسجد با موضوع گراميداشت ۱۸ اسفند؛ سالروز تأسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در تبريز توليد شد.
شناسه خبر : 25803 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسین باهر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: ویژه برنامه «طنین مسجد» با موضوع گرامیداشت 18 اسفند؛ سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در تبریز به همت گروه فرهنگی و مذهبی آئینه و با حمایت ستاد فهما آذربایجان شرقی تولید شد.

مدیر گروه فرهنگی و مذهبی آئینه خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه که قرار است 18 اسفند از ساعت 20 شب؛ به صورت مجازی از شبکه های مختلف اجتماعی و مجازی پخش شود، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، استودیو اندیشه مهد قرآن و کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) تولید شده است.

وی با اشاره به این‌که قالب برنامه گفت‌وگو محور بوده و به تشریح فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد فعال استان می پردازد، گفت: ویژه برنامه طنین مسجد به مدت 60 دقیقه با اجرای مرتضی توسی و انتشار کلیپ های چند رسانه ای ستاد فهما آذربایجان شرقی همراه است.

گفتنی است، عموم علاقه‌مندان جهت مشاهده این برنامه می توانند به آدرس های fahma.tabriz و azarshnews و ayineh.ir و همچنین سایر پیج های رسانه ای و مذهبی استان آذربایجان شرقی مراجعه کنند.