تجلیل از فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی کانون‌های مساجد آذربایجان شرقی
تجليل از فعالان فرهنگي، هنري و قرآني کانون‌هاي مساجد آذربايجان شرقي

تجلیل از فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی کانون‌های مساجد آذربایجان شرقی

همزمان با ۱۸ اسفند؛ سالروز تأسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌شرقي از فعالان فرهنگي، هنري و قرآني کانون هاي مساجد تجليل بعمل آمد.
شناسه خبر : 25962 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، همزمان با ۱۸ اسفند؛ سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسؤولان فرهنگی شهر، از فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی کانون های مساجد تجلیل بعمل آمد.

«محمد هادی نیا» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در این مراسم با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت و فعالیت های کانون های مساجد استان اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۱۴۰۰ مسجد شهری و روستایی استان دارای کانون فرهنگی هنری هستند.

وی با اشاره به رویداد ملی فهما و طرح ملی ایران قوی در بستر فضای مجازی و سامانه بچه های مسجد خاطرنشان کرد: این رویداد در سه شبستان هنر، فرهنگ و نوآوری و ۱۲ رواق تخصصی به دنبال کشف و پرورش استعدادهای مسجدی در عرصه های مختلف بوده است.

هادی نیا با اشاره به این‌که مراسم ۱۸ اسفند بهانه ای برای تجلیل از خادمان فرهنگ و هنر مساجد در کانون ها و کتابخانه های تحت پوشش استان است، گفت: این فعالان مسجدی در طول سال به صورت افتخاری هزاران کودک، نوجوان و جوان را تحت پوشش برنامه های خود قرار می دهند که جای بسی قدردانی از این تلاش های خالصانه دارد.

گفتنی است، در این مراسم گروه قرآنی کانون فرهنگی هنری هاتف تبریز به اجرای برنامه پرداخت و مورد تحسن نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی قرار گرفت.