توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی همزمان با عید مبعث درتبریز
توزيع ۱۱۰ بسته معيشتي همزمان با عيد مبعث درتبريز

توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی همزمان با عید مبعث درتبریز

فعالان کانون فرهنگي هنري شميم ولايت با مشارکت بسيجيان مسجد امام خميني(ره) تبريز، به مناسبت عيد مبارک مبعث، ۱۱۰ بسته معيشتي تهيه و با حضور امام جمعه شهر در بين نيازمندان منطقه توزيع کردند.
شناسه خبر : 26126 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، نادر اسماعیلی از اهدای ۱۱۰ بسته معیشتی به نیازمندان به همت اعضای کانون، بسیجیان، خیرین و نمازگزاران به مناسبت عید مبارک مبعث و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت مسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید یاغچیان تبریز گفت: یکی از امور مسلم در سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع)، اهتمام ایشان به رفع نیاز مستضعفان و محرومان و یتیمان است. آن بزرگواران می کوشیدند در جبهه آنان باشند، کرامتشان را حفظ کنند و محرومیت هایشان را بزدایند؛ زیرا آنان را محبوب خدا و وسیله رحمت الهی می دانستند و آنها خود را از محرومان می پنداشتند.ازاین رو به آنان عشق می ورزیدند و آنان را بزرگ و عزیز می داشتند.

اسماعیلی افزود: بر همین اساس تلاشگران کانون و بسیجیان مسجد برای رفع نیاز اقشار نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا، با مشارکت خیرین و نمازگزاران محترم، در چهارمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه بر حسب فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به امور خانواده های محروم و نیازمند، ۱۱۰ بسته معیشتی تهیه و با حفظ کرامت و حرمت انسانی، شبانه و چراغ خاموش در درب منازل این عزیزان توزیع شد و بخشی نیز در اختیار کمیته امداد جهت توزیع در بین مددجویان ارسال شد.

وی اقلام اهدایی را شامل برنج، روغن، چای، قند، ماکارونی و... به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در چهارمین مرحله از توزیع این بسته ها مبلغ ۳۳ میلیون تومان از محل کمک های خیرین و نمازگزاران هزینه شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شمیم ولایت مسجد امام خمینی(ره) ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیرین، نمازگزاران، اهالی منطقه، اعضای کانون و بسیجیان مسجد که مشارکت فعال در این زمینه دارند، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیرین پنجمین مرحله از کمک های مومنانه را با تهیه تعداد بیشتری از بسته های غذایی، اجرا کنیم.