برگزاری جشن مبعث در کانون شهدای سرخاب تبریز
برگزاري جشن مبعث در کانون شهداي سرخاب تبريز

برگزاری جشن مبعث در کانون شهدای سرخاب تبریز

همزمان با مبعث پيامبراکرم(ص) به همت کانون فرهنگي هنري شهداي سرخاب مسجد صفاي بني هاشم تبريز، جشني با حضور اقشار مختلف منطقه برگزار شد.
شناسه خبر : 26127 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، جعفر محمدخانلی با تبریک عید مبعث، اظهار کرد: همزمان با سالروز برگزيده شدن خاتم پيامبران حضرت محمد مصطفي(ص) و آغاز نبوت و رسالت حضرت ختمي مرتبت، دوستداران خاندان عصمت و طهارت(ع) در اين عيد بزرگ گردهم آمدند تا اين رويداد خجسته را به شادي بنشينند و شكرگزار رحمت واسعه الهي باشند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز گفت: حجت الاسلام اصولی در سخنانی در این مراسم، با اشاره به اینکه بعثت پیامبر اکرم(ص) نقطه عطف تاریخ اسلام در رهایی از ظلمات و تاریکی‌های جهل و ظلمت است، تصریح کرد: هرچه در رابطه با گرامیداشت این روز بزرگ تاریخی گام برداریم کم است باید کاری کنیم که جوانان و نوجوانان با شخصیت این پیامبرالهی و دلایل نزول قرآن به‌عنوان آخرین معجزه الهی به خوبی آشنا شوند.

محمد خانلی با بیان این‌که این برنامه در پویش« مسجد، کانون مهر  علوی» اجرا شد، افزود: مولودی خوانی در وصف ائمه اطهار(ع)، توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و پذیرایی از دیگر برنامه های این مراسم بوده است.