برگزاری جشن و مسابقه عید مبعث در فاطمه الزهرا تبریز
برگزاري جشن و مسابقه عيد مبعث در فاطمه الزهرا تبريز

برگزاری جشن و مسابقه عید مبعث در فاطمه الزهرا تبریز

همزمان با عيد سعيد مبعث برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري با حضور نوجوانان و جوانان در کانون فرهنگي هنري مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرک ارم تبريز برگزار شد.
شناسه خبر : 26128 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، سید احمد موسوی اظهار داشت: به همت کانون فرهنگی هنری فاطمةالزهرا(س) شهرک ارم تبریز، جشن عید سعید مبعث به همراه برنامه های متنوع با حضور حجت الاسلام قدوسی در مسجد برگزار شد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا مسجد حضرت فاطمة الزهرا(س) شهرک ارم گفت: در شب بیست و هفتم رجب، خداوند بر بشر منت گذاشت و آخرین پیامبرش را برای تربیت بشر مبعوث فرمود تا بوسیله او، بشر راه سعادت و نیک بختی را انتخاب کند.

موسوی افزود: به مناسبت این عید بزرگ، برنامه های متعددی با حضور حجت الاسلام قدوسی به همت فعالان فرهنگی کانون با حضور نوجوانان وجوانان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد برگزار شد.

وی با بیان این‌که عید مبعث فرصتی است تا با تبیین سیره پیامبر گرامی اسلامی سبک زندگی اسلامی را در بین جوانان ترویج دهیم، تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) پیامبر رحمت و مهربانی و الگوی کامل اخلاقی هستند که الگویی برای تمام بشریت محسوب می شوند و همه ما باید سیره و روش زندگی ایشان را الگوی خود قرار دهیم.

موسوی برنامه های فرهنگی، اعتقادی، نماز و مسابقه در مورد عید مبعث را از جمله برنامه های اجرایی این جشن نام برد و افزود:در پایان از شرکت کنندگان در مسابقه با اهدای جوایزی از طرف حجت الاسلام قدوسی تقدیر شد.