کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای در تبریز برگزار شد
کارگاه آموزشي سواد رسانه‌اي در تبريز برگزار شد

کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای در تبریز برگزار شد

کارگاه يک روزه آموزشي سواد رسانه‌اي به همت کانون فرهنگي هنري انصارالمهدي(عج) تبريز برگزار شد.
شناسه خبر : 26131 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسن انصاری اظهار داشت: کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای با رویکرد آشنایی با ابزارهای پیشگیری از آسیب های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان به همت کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عج) تبریز و با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(ع) مسجد زینبیه تبریز ادامه داد: این کارگاه آموزشی یک روزه که با همکاری نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای از جمله؛ خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی و سازمان بسیج رسانه همراه بود، با استقبال اقشار مختلف مردم در کانون بسیج جوانان تبریز برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که برای تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور صادر خواهد شد، گفت: شرکت برای عموم در این دوره آموزشی رایگان بوده و تمامی تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت برگزاری مطلوب کارگاه اندیشیده شده بود.

انصاری ادامه داد: این دوره یک روزه با تدریس مرتضی شفیعی؛ مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی و رامین نظامی‌خواه فرمانده بسیج رسانه استان همراه بود و شرکت کنندگان با ابزارهای پیشگیری از آسیب های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان آشنا شدند.