برگزیدگان «لیگ برتر قرآنی» کانون هاتف تبریز تجلیل شدند
برگزيدگان «ليگ برتر قرآني» کانون هاتف تبريز تجليل شدند

برگزیدگان «لیگ برتر قرآنی» کانون هاتف تبریز تجلیل شدند

برگزيدگان طرح «ليگ برتر قرآني» کانون فرهنگي هنري هاتف تبريز معرفي و تجليل شدند.
شناسه خبر : 26246 تاریخ انتشار : ۱ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۰۱

« مهدی مطلبی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری مراسم تجلیل از مربیان و برترین‌های طرح «لیگ برتر قرآنی» کانون فرهنگی هنری هاتف تبریز خبر داد و اظهار داشت: رویش فکری و  فرهنگی نوجوانان در این طرح کاملا مشهود است.

مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری هاتف تبریز ادامه داد: در این مراسم با حضور مسؤولان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، آموزش پرورش، مربیان هنری و قرآنی و خانواده ها، از فعالان، منتخبین و مربیان  طرح "لیگ برتر قرآنی" کانون فرهنگی هنری هاتف مسجد باب الحوائج تبریز تقدیر به عمل آمد. 

وی خاطرنشان کرد: این کانون توانسته با جذب و شناسایی نوجوانان در برنامه های فرهنگی و پرورش استعداد آنان با ارایه آموزش های لازم گام های موثری در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بردارد.

مطلبی افزود: در طرح «لیگ برتر قرآنی»  بیش از ۱۲۰ قرآن آموز دختر و پسر در رده سنی ۷ تا ۱۴ سال ثبت نام کردند و در کلاس های آموزشی برگزار شده از سوی کانون، پس از کسب مهارت های لازم در گروه های پنج نفره به رقابت پرداختند.  

وی خاطرنشان کرد: این طرح در رشته های سرود، سخنوری، اذان، قرانی شامل ضرب المثل و قصص قرآنی، قرائت تقلیدی، حفظ جزء ۳۰ برگزار می شود و نوجوانان توانمند این رشته ها در مراسمات مختلف مناسبتی و دینی مساجد و مراکز به اجرای برنامه می پردازند. 

گفتنی است، در این مراسم که با حضور علی قلیزاده، کارشناس مسؤول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همراه بود، به 20 نفر از برترین ها و فعالان این طرح که فعالانه در کلاس ها شرکت کرده و بیشترین امتیاز را به دست آورده اند، لوح سپاس و هدیه نقدی اهدا شد.