مسابقه پیامکی «رمضان با قرآن» برگزار می شود
مسابقه پيامکي «رمضان با قرآن» برگزار مي شود
به همت کانون اصحاب الجنت

مسابقه پیامکی «رمضان با قرآن» برگزار می شود

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنت روستاي عنابلوي خداآفرين از برگزاري مسابقه پيامکي روزانه با عنوان "رمضان با قرآن" در روزهاي ماه ميهماني خدا به همت اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 26747 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از آذربایجان شرقی، مهران شیری عنابلو با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه تولد قرآن است، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای شناخت و بهره بردارى فکرى و عملى از قرآن می باشد و باید سعی کنیم در این ماه انس بیشتری با قرآن داشته باشیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، ادامه داد: این کانون در جهت توجه بیشتر در معنی و ترتیل قرآن، مسابقه پیامکی "رمضان با قرآن" را با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان خداآفرین در طول رمضان سال جاری برگزار می کند.

وی افزود: در این مسابقه هر روز  قسمت هایی از تفسیر جزء روز مورد نظر از کتاب "تفسیر نور" حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در کانال تلگرامی کانون درج و سوالاتی در خصوص این مطالب طرح می شود.

شیری گفت: شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت محتوای مسابقه به کانال تلگرامی کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت @KanoonAshabAljannat در تلگرام مراجعه و جواب سوالات را تا ساعت 10 صبح روز بعد به کانال تلگرامی @mehranshiri74   ارسال کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین ادامه داد: اسامی برندگان مسابقه به قید قرعه تا ساعت 17 بعد از ظهر روز بعد در کانال اعلام و در پایان ماه مبارک رمضان تقدیم خواهد شد.

وی @kanoonashabaljannatو @mehranshiri74  کانال های تلگرامی و شماره 09146461379 را شماره ارتباطی این کانون عنوان کرد.

 یادآور می شود، کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو از زمان شیوع کرونا نه تنها از حجم فعالیت هایش کاسته نشده بلکه برنامه های کانون را با وسعت بیشتری در فضای مجازی به صورت مسابقات کتابخوانی، نقاشی و ورزشی و قرآنی اجرا می کند.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای آذربایجان شرقی می باشد که در دهستان گرمادوز بخش خدا آفرین شهرستان کلیبر واقع شده است.