برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت ماه رمضان توسط کانون اصحاب الجنت عنابلو
برگزاري مسابقه نقاشي به مناسبت ماه رمضان توسط کانون اصحاب الجنت عنابلو

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت ماه رمضان توسط کانون اصحاب الجنت عنابلو

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنت روستاي عنابلوي خداآفرين، از برگزاري مسابقه نقاشي به مناسبت ماه مبارک رمضان و همچنين معرفي برگزيدگان مسابقه کتابخواني"برکرانه ظهور" خبر داد.
شناسه خبر : 26946 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهران شیری عنابلو، از برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو،  مسابقه  نقاشی با عنوان "ماه مبارک رمضان و سفره ساده افطاري" با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان خداآفرین برگزار می کند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، ادامه داد: این مسابقه در رده سنی کودکان و نوجوانان می باشد و داوری آثار برگزیده توسط احسن علیپور، هنرمند شهرستان خداآفرین انجام می گیرد.

شیری افزود: علاقه مندان می توانند آثار نقاشی خود را به شماره  09146461379 و یا به کانال تلگرامی@mehranshiri74  ارسال کنند.

 وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از برندگان مسابقه مجازی کتابخوانی"برکرانه ظهور" که از کتاب "آشتی با امام عصر (عج)"  به مناسبت عید نیمه شعبان اجرا شده بود، خبر داد و خاطر نشان کرد: طی این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم جعفری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خداآفرین، کمال امیرپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خداآفرین و رضا پورعلی کارشناس امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان خداآفرین برگزارشد، بااهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

شیری در ادامه امیرمحمد آقایی، رضاقلی پور، ماهان شیری، زهرا محمودزاده، سمیرا سلطان زاده، امیرمحمد سعیدی را برگزیدگان مسابقه مجازی کتابخوانی"برکرانه ظهور" معرفی کرد.

یادآور می شود، کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو از زمان شیوع کرونا نه تنها از حجم فعالیت هایش کاسته نشده بلکه برنامه های کانون را با وسعت بیشتری در فضای مجازی به صورت مسابقات کتابخوانی، نقاشی و ورزشی و قرآنی اجرا می کند.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای آذربایجان شرقی می باشد که در دهستان گرمادوز بخش خدا آفرین شهرستان کلیبر واقع شده است.